BYANNIE -

Mot kungsbacka (bloggappen dampar)

Hej!
 
Bloggappen är jättekonstig som vanligt och därefter är jag kass på att blogga.. Så blir ett snabt inlägg på datorn nu. Igår så var jag med Charlie ett tag på dagen och sen kom Denise. Vi fixade oss och sen drog vi till Jack. Var en del folk där så hade jättetrevligt! Dock drog typ alla tjejer efter ett tag så jag och denise blev ensamma tjejer i slutet vilket var synd. Men men, det var ju sköna killar där som tur var! Åkte hem vid tolv för killarna valde dra ut på krogen istället. Så jag mötte upp Charlie på stationen med Denise och då åkte vi hem. Idag har jag bara segat hela dagen, pluggat har jag faktiskt gjort! Så lite plus i kanten där haha. Nu har jag fixat mig lite grann och ska hoppa på bussen med Denise. Vi ska nämligen in för att köpa godis tills imon samt ta en fika med Jack och Albin. Mysigt mysigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback