BYANNIE -

Stressigt

Godmorgon!

Hur många av er är vakna nu? Jag är ju redan på väg till skolan vid den här tiden och många fuskisar ligger säkert och sover fortfarande... Jag vaknade 50 min för sent så jag fick stressa rätt bra imorse. Skulle packa en väska och allt för ska sova hos min morbror inatt. Ja lite stressigt så äter frukost nu i bilen. Inte bussen, inte pendeln utan bilen. Hur underbart? Emilias snälla pappa kör oss till skolan idag & igår körde min gulliga pappa mig till skolan. Alltså det är riktig vardagslyx för mig haha.. Nu ska jag fortsätta äta på min macka, pusss


Kommentarer
Postat av: Moa

Kan inte du berätta lite om din skola? Typ göra ett inlägg. Är jätteosäker på gymnasievalen och tänka kolla på din skola!

Svar: Jo kanske jag kan! :) gymnasievalen är ju dock redan gjorda ;)
ANNIE

2013-04-09 @ 11:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback