BYANNIE -

Tisdag

Godmorgon!

Är på väg till skolan just nu. Är rätt trött idag, ovanligt haha. Har en kort dag idag så det är skönt i alla fall. Helt underbart egentligen, förra veckan slutade jag elva på fredagen, denna veckan hade jag studiedag och idag omprovsdag. Nästa vecka är jag i Stockholm måndag till tisdag, veckan efter det är vi lediga på onsdag och följande vecka är vi lediga torsdag till fredag. Kommer nog gå rätt snabbt detta! Får tänka att det faktiskt inte är speciellt långt kvar till sommarlov. Känns sjukt att skriva det! Nu ska jag lägga undan mobilen och spara på mitt batteri. Denna låten spelas i mina öron just nu. Kom ihåg hur mycket jag beundrade Avril när jag var liten haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback