BYANNIE -

Väntar på min pojke

Hej!

Oj hjälp var väldigt trött idag... Slutade elva idag men var tvungen att vänta i skolan till två för då skulle jag göra min engelska inspelning. Galet segt. Åkte hem till Charlie runt fyra-halv fem och sen efter ett tag skjutsade hans mamma oss hem till mig. Så gulligt av henne ♡ nu ligger jag ensam i min säng och kollar Ghost Whisperer, så himla bra! Kollade alltid på dem när jag var liten. Nostalgi typ haha. Charlie är i vardagsrummet och kollar på en western film med pappa. Vägrade sitta med dem och kolla, hade somnat direkt haha. Får i alla fall försöka hålla mig vaken tills han kommer och lägger sig hos mig. Får se hur det går, kommer säkert somna hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback