BYANNIE -

Vill inteeee

Godmorgon!

Usch... Börjar min dag 09.55 med matteprov. Taggad? Nej. Får ont i magen bara jag tänker på det. Så nu alla söta och gosiga läsare får ni hålla alla era tummar och hoppas på att jag får ett E. Något positivt är i alla fall att jag slutar efter matteprovet. Underbart! Hade tänkt ta mig till gymmet eftersom jag redan slutar vid elva men hittade inte mitt lås imorse så det var ju bara till att ge upp. Får träna hemma istället helt enkelt. Nu är jag vid Liseberg så ska snart hoppa av, hör av mig efter jag gjort provet så får ni veta hur det gick för mig. Puss från en nervös tjej!!


Kommentarer
Postat av: Maria

är E bra? jag körde med 1-5 och IG-MVG när jag gick i skolan

Svar: E är samma som godkänt :)
ANNIE

2013-04-12 @ 11:57:02
URL: http://www.mariachen.blogg.se
Postat av: Anonym

e är godkänt

2013-04-14 @ 13:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback