BYANNIE -

En tröttis

Hej hej!

Har varit så nere och inte alls mått bra idag... Kanske har lite skolångest ändå haha. Bakade massor med min syster i förmiddags. Blev kokostoppar, havreflarn och chocolate chip cookies. Nu sitter jag i soffan med mamma, kollar idol och massa kläder. Har redan hittat höst jacka, fina blusar och funderar på vad jag ska köpa för skor. Får ju min juli lön så blir lite shopping då. Det står mellan de nya Primebootsen med vingar eller ett par mörkbruna Ldir skor. Så svårt!! Har ju redan tre par Primeboots så kanske är lite onödigt att köpa ännu ett par när jag inte ens äger ett par Ldir.. Himla svårt, sånna ilandsporblem haha.. Nä nu kom pappa hem så nu ska vi äta lite. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååååh finis! Kan inte du vissa höstjackan? visa gärna blusarna med, vill verkligen ha tips på höstkläder & bra hemsidor:):)

2013-08-20 @ 20:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback