BYANNIE -

Förändring

Godmorgon!

Ber om ursäkt för att ni inte fick något inlägg igår men hade sååå fullt upp! Sov ju hos Charlie och stressade som en galning till skolan. Sen så gick jag i skolan från 9 till 4. Vi har ett rätt stort projekt som även ska vara klar ganska fort. Därefter hade jag inte riktigt tid. Sen så efter det så skyndade jag mig till ett ställe och gjorde något. Kan ni gissa vad? Ska fixa lite mer med det efter jag fått min lön så vill egentligen inte visa er än vad det är och hur det ser ut. Efter det åkte jag hem till mig så kom Charlie vid 8 ungefär. Så vi la oss i soffan och kollade på tv och då råkade jag somna på honom. Helt slut var jag igår! Nu sitter jag på pendeln på väg till skolan. Missade första pendeln för min buss var sen, applåd till västtrafik! Får skynda mig till skolan sen när jag är framme. Än så länge får ni en liten bild från innan.


Kommentarer
Postat av: Mammsi

Min fina underbara dotter....vem brås du på ;)

2013-08-23 @ 11:59:03
Postat av: N M

Vaaaaaaaad, blir nyfiken ju! :)

2013-08-23 @ 22:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback