BYANNIE -

Försöker igen

Hej!

Nu var det ett bra tag sen jag skrev något här. Min domän har gått ut men betalade för en ny (byannie fortfarande och för er som inte vet vad en domän är så är det min länk till bloggen. Startade som annuut.blogg.se och betalade för byannie.se). Dock har jag blivit lurad på dem pengarna eller något för det har gått en månad och jag har fortfarande inte fått min domän. Detta är så sjukt jävla tråkigt eftersom jag hamnade på synas och fick massor med nya läsare som nu inte ens kommer in på bloggen. Är så arg på blogg.se för dem hjälper heller inte till trots att jag mailat dem. I alla fall, jag ska fortsätta försöka maila dem och fortsätta blogga ett tag på min gamla domän annuut.blogg.se så hoppas bara fler hittar hit och inte går in på byannie.se.. Dem har heller inget telefonnummer vad jag vet men om någon av er där ute vet så får ni gärna skriva till mig. Nu ska jag iväg efter en dag på jobbet. Hörs senare, puss!


Kommentarer
Postat av: Maria

Om du har frågor om bloggtjänsten kontaktar du oss helst via Hjälp-funktionen inne i blogg-admin alternativt via e-post till: kundservice(at)blogg.se om du inte har någon blogg hos oss eller inte kan logga in. Kundtjänst svarar på dina frågor via mail, vardagar mellan 08.00 -- 17.00.

Om du vill anmäla det som du anser vara brott mot användarregler, förtal, etc skickar du e-post till: abuse(at)blogg.se Du kan också ringa +46 (0)8 510 624 27 alla dagar 08.00 -- 15.00.

Om du har frågor om annonsering finner du mer information på: bloggannonsering

Du kan också kontakta oss via vanlig post till:

Blogg Esse AB
Bredbandet 1
392 30 KALMAR

2013-08-18 @ 16:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback