BYANNIE -

Första skoldagen

Japp känns sjukt. Första skoldagen som tvåa. Tiden går så himla fort! Liksom, nästa år börjar jag trean? Hjälp... Finns dock mycket jag inte ser fram emot men så är det väl alltid. Exempelvis matten. Jag är livrädd! Har ju varit tvungen att välja en svårare mattekurs bara för att jag måste ha gått den för att komma in på högskolan jag vill in på sen. Så hemskt.. Och ja jag är ju värdelös i matte men nu blir det att skärpa sig. Måste gå på extra matten och måste åka till Mattias oftare. Aja nog om sånt tråkigt! Idag börjar jag tolv och slutar två, så skönt!! Har aktivitetsdag ända fram tills på måndag. Sen inte förrän på tisdag börjar skolan på riktigt. Skööönt! Kör på mina nya jeans från Gina tricot, är fortfarande ovan med att gå i blåa jeans haha.. Toppen är från tessie, mörkbrun mockajacka från raggirl, armband och halsband (armbanden syns ej) från Mai, Primeboots och ja det var nog allt. Klocka från Michael kors också men den syns inte heller. Nu ska jag spara lite batteri så hör av mig senare. Pussar!


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh har saknat dej :* ;)

2013-08-21 @ 13:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback