BYANNIE -

Friday

Godmorgon!

Den här veckan har verkligen inte varit rolig. Så trött som jag varit/är kan ju inte anses som bra... Idag går jag i skolan till 13.15 och imon jobbar jag till fyra. Sen är jag ledig. Ska bli så skönt! Har så ont i ögonen och ont i huvudet. Usch... Nä det ska bli skönt med en dag ledigt efter 11 dagars fullt upp. Ska försöka blogga mer också men så svårt när man är så trött och bara vill gräva ner sig någonstans.. Men men nu är det i alla fall fredag så det får vi vara lite glada över! Hade tänkt att gå lite i stan med Charlie efter skolan. Ska försöka hitta ett par nya skor och lite sånt hade jag tänkt.. Ska även visa lite nytt jag köpt för det har jag glömt bort helt! Aja nu ska jag lyssna lite på musik och kanske försöka sova hehe.. Puss så länge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken färg på primeboots tycker du är snyggast?

2013-08-30 @ 19:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback