BYANNIE -

i love "i love..."

Sitter just nu och kollar på Idol, älskar det!! Men är ju så mycket reklam så jag avlider... I alla fall så tog jag vara på reklamerna lite grann så tog kort på mina i love produkter jag har hemma. Butiken jag jobbat i säljer ju en heeeel del så får ju inte nog. Vill ha allt och äta allt typ haha. Tänkte visa er det jag har i alla fall. Måste införskaffa mig lite fler duchgel också, vill ha en watermelon och en peaches & cream.. Åh och en tropical paradise (luktar kokos, ananas och grape).. Blir lite beroende haha. Kommer även komma in en som luktar choklad och apelsin till hösten. MÅSTE ha hela serien typ. Luktar så sjukt himla gott. Aja nu får ni bild i alla fall haha..
 
 
jobbigt ljus på bilderna men det var så mörkt nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback