BYANNIE -

In school

Godmorgon!

Kom till skolan för nästan exakt en timma sen. Igår så när jag kom hem så pratade jag med mamma och sen hämtade vi Charlie på stationen. Vi åt middag med mamma och Ronja och sen bakade jag och Charlie en äppelpaj och gjorde en egen vaniljsås. Gottit!! Efter det kollade vi på film nere i källaren men somnade på honom som alltid så såg typ bara 40min av filmen haha... Vi tog i alla fall samma buss imorse och nu är jag i skolan. Sååå trött och har fortfarande ont i halsen. Längtar till lunchrasten för är även himla hungrig nu.. Nä nu har jag inget mer att tillägga haha. Har på mig tunika från tessie, den fina sjalen och jackan är faktiskt från Ullared (!!!!), lyckas faktiskt alltid hitta fina grejer där när jag är där. Så kul!! Jackan gick liksom för 299kr, ingenting! I alla fall, klocka från Michael Kors och sen Primeboots på det. Känner mig himla tom utan armband måste jag säga.. Hm.. Aja nu ska jag fortsätta plugga, puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback