BYANNIE -

Så död..

Usch är så himla trött! Har jobbat både idag och igår. Håller även på att bli sjuk, halsmandlarna har svullnat upp och har så ont... Sen en jobbig mensverk på det. Nä livet är kanske inte på topp just idag. Sen är det skola i fem dagar från och med imorgon. Usch usch usch.. Igår efter jobbet åkte jag direkt till Jennifer och var där. Pratade en massor med henne och sen kom jack och hämtade oss så åkte vi till donken. Åt och sen åkte vi tre hem till Jennifer igen och kollade på baksmällan del 3. Åkte hem med 11 bussen och gick och la mig eftersom jag skulle jobba idag. Så idag har jag jobbat från 11 till 4 och nu är jag alldeles strax hemma. Ska bara lägga mig i soffan och ruttna typ. Så trött!! Nu ska jag snart hoppa av bussen men vill bara slänga in ett grattis i efterskott till världens finaste vän. Vet inte vad jag hade gjort utan henne. Är så tacksam över att hon alltid lyssnar och förstår mig. Bästa Frida ♡♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback