BYANNIE -

Skola? Näää

Godmorgon!

De flesta börjar alltså skolan idag, inklusive Charlie. Hoppas det går bra för honom! Jag börjar däremot inte förrän på onsdag, skönt! Så nu är jag på väg till tandläkaren och sen ska jag jobba till fem. Efter det ska jag antagligen träffa Charlie så ska han få berätta hur det har varit på den nya skolan osv. Igår däremot så åkte jag ju till kungsmässan efter jobbet. Blev ett par jeans, en tröja/kofta och två bhar. Spontant men väldigt behövligt trots allt. Efter det så kom Charlie och hans familj och hämtade upp mig så åkte vi till Göteborg. Skulle ju kolla på Känn ingen sorg. Satan va bra den var!! Rekommenderas absolut till er som inte sätt den än. Nu ska jag spara lite batteri så hör av mig senare. Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback