BYANNIE -

Snack snack

Godmorgon!

Tror ju ärligt att fler sover när jag skriver detta haha.. I alla fall, anledningen till att jag bloggat så dåligt är för att jag är helt slut. Har slutat fyra alla skoldagar än så länge plus att jag jobbade till fem och fyra förra helgen. Alltså senaste gången jag var ledig var för 8 dagar sen så är så trött.. Får vänta tills söndag, då är jag ledig igen! Hoppas på att jag blir lite piggare sen, slutar tidigare idag så det ska bli skönt. Har även 7 månader med Charlie idag, fort det går va? Började för övrigt med en ny kurs igår, digitalt skapande hette den. Ingen i klassen hade typ någon som helst aning om vad det var och jag blev helt överlycklig när läraren introducerade kursen. Vi ska skapa hemsidor!! Så roligt!! Det är ju precis det jag vill jobba med när jag är stor men jag trodde inte den kursen fanns på våran skola så var helt beredd på att börja "lära" mig det på högskola sen. Såå glad!! Slänger även in en bild på den finaste ungen i världen typ. Så vacker..


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Annie
vem är på bilden är det du eller nån i din släkt eller

Ha det så bra
Hälsa familjen och din pappa säg att jag kommer att se han den 9 Oktober jag längtar redan
Med vänlig hälsning Sara

2013-08-30 @ 19:29:59
URL: http://Arvingarnafan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback