BYANNIE -

En bra lördag

Hej!

Nu sitter jag på bussen, ska jobba idag igen nämligen. Igår så tog jag bussen strax över sju tillsammans med Denise, Maja och Johanna. Sen mötte vi upp Fredrica, Moa och Mathilda. Vi gick till Albin som hade haft herrmiddag och där var vi tills alla killarna skulle dra ut. Då åkte jag, Denise, Mathilda och Maja till särö. Var helt okej faktiskt. Sen fick jag och Denise skjuts av Fredricas mamma till stationen och där velade jag och Denise ifall vi skulle dra vidare eller ifall vi skulle åka hem men det slutade med att vi köpte en varsin pommestallrik och åkte hem till mig och sov haha. Nu börjar jag om en kvart så ska fixa lite. Uppdaterar senare, puss!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback