BYANNIE -

En bra vän

Hej!

Idag slutade jag typ kvart över tre istället för halv tre eftersom vi efter lunch samlade ihop pengar till musikhjälpen. Var sådär, men kul att veta att pengarna går till något bra liksom. Efter skolan mötte jag upp Frida på en snabb fika och sedan åkte vi till Hanna. Frida gjorde nämligen sina naglar idag, så fint så! Kom hem för ungefär 20 min sen så det har varit en lång dag idag faktiskt. Nu gör jag lite mat, är ensam hemma också. Tycker det är så tråkigt, är van att ha folk omkring mig hela tiden här hemma. Usch, är så himla sällskapssjuk haha. Tänkte iallafall visa er vad Frida kom fram med till mig idag. Hon är ju bara för söt!! Blev så himla glad verkligen, hon är så bra 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback