BYANNIE -

En måndag

Hej!

Nu ligger jag i soffan med paradise hotel framför mig. Så underbart!! Idag efter skolan så åkte jag och mamma till sjukhuset, ska dit imorgon igen. Har så ont i mina leder, massa konstigt händer med min vikt och jag är trött hela tiden.. Ska bli skönt att veta vad det är för fel på mig, hmm.. Sen efter det iallafall så åkte jag hem och åt. Har bara legat i soffan och kollat på once upon a time. Mysigaste serien! Solade en stund och tog en dusch innan paradise började också. Skönt att få det gjort också! Nä nu ska jag titta vidare på paradise. Puss på er!!



Kommentarer
Postat av: Elin

hur lockar du ditt hår? Du är sååå fin :)

Svar: Hmm, kanske kan förklara på något vis i ett inlägg eller våga mig på en video? Hehe. Åh tack snälla!!<3
ANNIE

2013-12-09 @ 23:30:27
Postat av: Anonym

Hoppas du snart får må bra :-)

2013-12-10 @ 09:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback