BYANNIE -

Jensens & fotografering

Hej!

Började dagen med en redovisning som gick ganska bra. Sen hade vi historia och då kollade vi på film, därefter hade vi en lång lunchrast så då gick jag och Miina till jensens och åt. Fick ett presentkort utav min kära morbror där, så tacksam!!! Efter lunchen hade vi svenskaprov som gick helt okej tror jag. När skolan var slut så gick jag, Miina och Matilda till tara för att kika på ett par byxor som jag såg på deras instagram idag. Råkade få med mig dem hem, hehe.. Får se ifall jag lämnar tillbaka dem eller inte. De var ganska dyra men sååååååå snygga!! Jag och Miina hade även studion klockan 4 så vi fotade ända till typ halv fem. Ni får se bilderna om jag lyckades fastna på någon av dem haha. Nu sitter jag iallafall på bussen påväg hem till Alex och Anki. Jag, mamma och pappa ska äta middag där med dem idag. Så mysigt så! Nu måste jag spara lite på mitt batteri så det inte tar slut tills jag är framme. Puss så länge!



Kommentarer
Postat av: *

Exakt sånna byxor finns på missäy mycket billigare om du vill göra ett kap :)

Svar: Det finns inga där längre, var där och kolla i förrgår..:/
ANNIE

2013-12-19 @ 00:40:46
Postat av: Anonym

vart är tröjan ifrån? riktigt snygg!

Svar: Bikbok!😄
ANNIE

2014-01-05 @ 17:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback