BYANNIE -

Memories in my head

Haaaallå!
 
Idag hade jag en sån mysig måndag. Slutade tidigare eftersom vi hade omprovsdag vilket är ett stort plus hehe. Efter skolan så åkte jag till kungsbacka och mötte upp min oliv. Vi gick till kungsmässan med hennes classmates Jasmine och Olivia. När dem skulle dra sig mot stationen så gick vi till ica och köpte chips samt naturgodis. Efter det så gick vi till stationen där våran fanny var. Vi tog bussen hem till mig, myste, lagade mat, åt och pratade. Dem två gör mig på så bra humör så ni förstår nog inte. Alla behöver vänner som dem ♥ 
Nu försöker jag fördriva tiden de sista minutrarna innan paradise börjar. Imorgon LOVAR jag att lägga ut bilder på mina presenter.
 
 

Kommentarer
Postat av: Oliven

Älskar dig min ängel!

Svar: Älskar dig med prinsessan!!
ANNIE

2013-12-03 @ 08:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback