BYANNIE -

Mina julklappar

Hej!

Ligger nu i mormor och morfars soffa med en extrem matkoma.. Vi åt kalkon till middag och sen hade dem gjort en efterrätt. Det var en väldigt speciell efterrätt men dock väldigt god! Det var ris, päron och maräng med vaniljsås haha. Såå nu ligger jag död i deras soffa och skulle kunna somna vilken sekund som helst. Tog iallafall lite bilder på mina julklappar.  Utav Ronja fick jag sminkborstar och ett paket lösögonfransar, utav mormor och morfar fick jag två par Victoria's secret trosor, ett par är inte med på bild då jag redan hunnit använda dem hehe. Fick även pengar utav både dem och mamma och pappa men de har jag inte heller tagit kort på. (Vinflaskorna är jättesmå och samlar på sånna, jag fick dem utav mamma och pappa som samlarobjekt och inte för att jag skulle dricka dem, så nu behöver ni inte fråga om det haha)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback