BYANNIE -

Mitt 2013

JANUARI
Åt chokladfonudé som en galning, drack vitamin well hela tiden, var duktig på att gymma. Började spendera tid med Charlie och blev även tillsammans med honom. Tog mycket outfitbilder.
 
FEBRUARI
Åkte till hemavan med Johanna, hade hur roligt som helst! Fick mitt efterlängtade namnhalsband utav mamma och pappa i alla hjärtans dag present. Har inte tagit utav det en endaste gång sedan jag fick det. Love it!
 
MARS
Bakade massa gott och samlade in pengar åt Star for life, hade babyblåa naglar, solen började stiga fram och jag plus Miina började umgås med underbara Febe och Matilda! Jag och Charlie åt på jensens, jag blev allergisk mot mjölk och tog bort min hårförlängning.  
 
 
APRIL
Åt mysfrukostar, la ut min och Charlies första pussbild, köpte låga primeboots och har BOTT i dem. Var på Justin's konstert med denise och Johanna vilket var något av det mest underbara jag gjort under hela mitt liv. Vill bara tillbaka. Skaffade även lila naglar till konsterten.
 
 MAJ
Gosade med Charlie och det blev så varmt så vi grillade massor och åt utomhus hela tiden. Åt världens godaste choklad och åt massor med vattenmelon.
 
 JUNI
Sommarlovet började och jag samt Charlie åkte till Turkiet. Underbaraste resan någonsin, hade det så bra verkligen. Saknar det så mycket! När jag kom hem började jag jobba massor så den Turkiet veckan var välbehövlig.
 
JULI
Åt frukost i solen innan jobbet varje dag, spenderade några dagar på stranden när jag var ledig. Hade fina outfits när det var varmt. Var på tjejmiddagar och fester, fick fem fina rosor av Charlie ♥
 
 
AUGUSTI
Skaffade sjukt snygga naglar och köpte ett par jeans vilket aldrig händer. Har använt dem två gånger, kan verkligen inte ha på mig jeans haha. Köpte massa grejer på jobbet hela tiden och min samling på i love produkter blir bara större hela tiden haha..! Myste framför tven hemma hos Charlie.
 
SEPTEMBER
Hittade världens bästa parfym, satte i ny hårförläning, började spendera tid med mina älsklingar Fanny och Olivia! Thank god for that!! Spenderade en del kvällar hemma hos Sebbe.
 
OKTOBER
Charlie fyllde år och myste massor med honom, firade halloween i skolan. Köpte nya fina skor och drack Loka pepparkaka aaaaaall the time haha. 
 
NOVEMBER
Under året som gått så har november och december varit de bästa månaderna. Började vara med Fanny och Olivia mycket mer och har verkligen insett att dem är bäst på alla sätt. Är så lycklig lottad som har vänner som dem. Har även fått träffa deras underbara klasskompisar Josefine, Jasmine, Olivia och Tilly (som inte är med på bild). Spenderade några fler kvällar hos Sebbe, fyllde år, blev uppvaktad av mina fina vänner, köpte nya skor igen, och blev brunett!
 
DECEMBER
Bakade massor, gick på Believe movie med Denise, fick fina presenter av Frida♥. Jag och Olivia hade våran fest som blev grym. Där får ni även Tilly på bild hehe. Hennes hår är to die for.. Som sagt så har de bästa månaderna varit november och december så hoppas innerligt att de sista dagarna på året blir lika bra ♥
 

Kommentarer
Postat av: /

är ni tillsammans igen? Eller ni gjorde la slut för några dagar sen? :) <3

Svar: Det har varit slut i en månad ungefär men vi lyckas alltid hitta tillbaka till varandra:)<3
ANNIE

2013-12-29 @ 20:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback