BYANNIE -

Mot staden

Sitter nu på bussen påväg till Göteborg. Jag och lilsis skar kollanpå lite kläder åt henne och kanske ta frozen yoghurt oskulden på yoghurtbar hehe. Det var någon som ville att jag skulle visa mina julklappar i en video men jag är inte så himla bra på det där med videos så vi får se. Blev även så himla trött på mig själv för kom på att jag glömde en tröja jag fick i julklapp som jag ska byta. Så dumt.. Jaja, igår hade jag en bra kväll iallafall. Den spenderades hemma hos mig med himla trevliga människor, så mysigt så! Har börjat köra på rött läppstift igen, hade ju det ibland när jag var brunett innan men slutar alltid med det när jag blir blond för det passar verkligen inte mig som blondin. Nu ska vi snart hoppa på pendeln så skriver senare. Puss så länge!


Kommentarer
Postat av: Saga

Kan du inte lägga upp en bild på sakerna du fick? Alltid intressant haha :)

2013-12-26 @ 16:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback