BYANNIE -

Sammanfattar helgen

Hej!
 
Alltså åh vilken helg.. I fredags tog jag det som sagt väldigt lugnt, gjorde klart min historia inlämning som jag skulle och sedan gick jag och la mig. Hade så svårt för att somna med tillslut så. På lördagsmorgonen så solade jag samt duschade. Efter det var det bara att börja förbereda allt. Jag och Olivia hade gemensam tjejmiddag och fest! Så min kära pappa hjälpte mig med att göra tzatziki samt aioli och min söta mamma hjälpte mig med att göra potatisgratänger medan jag fixade med mitt. Sen vid två ungefär så körde pappa mig till Olivia och då började vi fixa och dona inför kvällen. Vi lagade resten av matten, fixade oss och ja, gjorde allt som skulle göras. På våran middag och fest hade vi temat glamour så alla tjejerna var klädda i massa glitter och vi hade silvriga ballonger, silvriga tallrikar, silvrig konfetti osv. Så fint var det! Efter middagen så fördrev vi tiden och sedan vid 9 kom killarna. Hade det så bra så det finns inte. TACK alla som kom och förgyllde min och Olivias kväll ♥
 
Igår däremot mådde jag mindre bra haha.. Men trots detta köpte vi en julgran, handlade lite mat och sen somnade jag ett tag. Så igår var en riktig slappis-dag men thank god for that.. Här får ni lite bilder från i lördags!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback