BYANNIE -

Say something, I'm giving up on you

Hej!
 
Sitter just nu i skolan på historialektion. Det är såååå kallt! Har lite ont i magen också, vet inte vad det beror på. Ångest, oro, ledsamhet? Vet inte. Det är lite tufft, att haft någon nära mig i snart ett år. 315 dagar för att vara exakt. En vana, en rutin. Jag vet att detta blir bra, eller kanske rättare sagt bäst. Jag vill ju bli Annie igen och det kommer jag bli. Jag ska umgås med mina vänner igen, japp det är precis vad jag ska göra. Men det är svårt att vara stark, jag är inte så stark, men jag vet att detta gör mig stark.
 
(bara massa random bilder från 2012 och i början av 2013 som jag suttit ihop för läängesen. Blir lite glad och lite ledsen när jag ser bilderna för att hon på bilderna är inte jag längre men det är någon jag vill bli igen och jag ska göra allt för att lyckas)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka fina bilder på dig du har tagit

2013-12-09 @ 18:38:51
URL: http://Arvingarnafan.blogg%2Cse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback