BYANNIE -

Sista dagen av året-mys

Hej!

Idag har jag faktiskt haft rätt fullt upp. Jag och mamma gjorde lite ärenden i förmiddags. Handlade mat, köpte blommor osv. Sen efter det åkte jag med pappa till Kungsbacka, vi hämtade upp oliven på vägen också. Vi gick runt lite grann, fick med mig en tröja, en foundation och en bh. Sen åt vi lite innan jag skulle hem till Charlie. Tog en lång dusch och nu sitter jag i soffan och väntar på att en film som vi har hyrt ska börja. Den heter "The way way back", verkar jättemysig! Nu ska jag lägga undan mobilen och vara lite social istället hehe. Puss på er!


 

Kommentarer
Postat av: Stella

Hej Annie kan inte du göra en hus rundtur? skulle vara väldigt roligt, kram

Svar: Hej! Vi håller ju på att bygga just nu. Dessutom tycker jag att det kanske blir liiite personligt att lägga ut exakt hur man bor men jag kan definitivt lägga ut lite bilder på när huset blir klart! Kram :))
ANNIE

2013-12-31 @ 01:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback