BYANNIE -

Snack snack

Hej!

Igår var jag sååå trött. Somnade direkt när jag kom hem, med jackan på och allt haha. Kom hem väldigt sent då vi hade idrott till fyra. Sjukt kul på idrotten, vi hade boxning och åh jag tycker verkligen det är så roligt! Synd bara att jag har något fel på mina leder så jag får så ont efter ett tag, hmm.. Aja. Igår blev det alltså en riktigt slappisdag. Sov, åt, plugga, kollade på film och sen på paradise. Mysigt men segt. I förrgår gjorde jag ett litet pepparkakshus som ni får se på bild här nedanför hehe. Nu börjar vi historian så skriver senare. Puss så länge!



Kommentarer
Postat av: erica björkander

Älskar din header, hur gör du så=? :)

Svar: Åh tack va söt du är! Det är bara att skriva en text på ps, öppna att nytt dokument på en bild. Kan vara vad som helst! Så markerar du den och kopierar. Går till ditt andra dokument där texten finns, gör den vit, markerar lagret. Sen trycker du på redigera, klistra in special tror jag det står och sen klistra in i. Hoppas du förstod till viss del iallafall haha! Annars får du säga till så visar jag på bloggen :)
ANNIE

2013-12-18 @ 11:32:36
URL: http://bjoorkander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback