BYANNIE -

Utförsäljning

Hej!

Idag gick jag upp tidigt för att jobba. Jobbade bara 10-14 vilket var väldigt skönt då jag är förkyld och mår sisådär. Det var sååå mycket folk, beauty zone ska ju stänga och flytta så vi har världens utförsäljning och säljer allt för 50%. Passade på att plocka på mig en del saker hehe. Kan visa er sen vad det blev för något. Är helnöjd iallafall! Nu ska jag hem, äta och gosa ner i sängen. Det är riktigt mysväder idag. Däremot är det ju även fredag så får väl kanske hitta på något åtminstone men får se hur det blir. Är lite för seg, huvudet dunkar, har ont i halsen, täppt i näsan och så vidare så jag är ju inte på topp precis men men. Vi får som sagt se vart kvällen leder mig till! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback