BYANNIE -

Veckans typ bästa dag

Idag är det typ veckans bästa dag. Förutom fredag, lördag och söndag. Så ja nästan bäst i alla fall. Varför? Jo för vi har bara två lektioner och dem är verkligen inte tråkiga så det är skönt. Däremot så går det aldrig något kul på tv på torsdagar så det är ett minus. Men nu ska jag iallafall hem och julpynta så det är ju mysigt! Ska försöka plugga lite också. Får se hur det blir med det. Med tanke på att mitt humör varit lite halvbra det senaste så har även bloggen fått ta en smäll. Men ska försöka blogga lite mer nu, ta tag i presentinlägget och lite så. Men nu ska jag sluta skriva för får alltid så himla ont i mitt lillfinger haha.. Men hör av mig senare, puss så länge!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför har humöret varit upp och ner? Du passar sjukt bra i mörkt hår, ögonen skimrar!

Svar: Gjorde slut med Charlie för två/tre veckor sedan. Åh tack söta!!
ANNIE

2013-12-05 @ 18:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback