BYANNIE -

Bye bye weekend

 
Hälsar godnatt till er tänkte jag. Har på mig mitt fina gosiga nattlinne som jag köpte i Thailand ifall ni kommer ihåg det. Känns dock väääldigt ensamt och tomt i mina stora säng inatt, buhu... Har nämligen sovit tillsammans med en vääldigt fin kille som råkar börja på bokstaven C (kissie varning där haha) så nu är det rätt tomt. Meeen ni får inte veta vem det är än hehe. Inte kul heller att det är skola imorgon, det ända posetiva är att jag ska gymma.. Hmm.. Jaja need to sleep, pussar från en glaaad tjej 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

WHAT?!? Du har en del att berätta sen 😉

2013-01-14 @ 09:35:52
Postat av: Anonym

Han är riktigt jävla Babe! Om det är han jag tänker på (Charlie åman) alla tjejer jag känner smälter när han går förbi! Han luktar så gott så man dööör! Om hans ögon ska vi inte tala om, typ lika dana som Justin biebers.

2013-01-14 @ 22:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback