BYANNIE -

Det där "standardinlägget"

 
Jappjapp.. Ni såg ju vem C var nu också hehe så nu är det slut på min wannabe kissiestund hahah. Ska sätta på mig sovkläder och sen ska jag platta mitt hår lite mer, skönt att få de någolunda platt tills imon i alla fall. Fast funderar ändå på att locka det, hmmm.. Dilemma där.. Aja nu ska jag inte tjata så mycket mer. Ville bara hälsa godnatt och lite så. Imorgon ska jag vara med min favorit denisefis och sen ska vi träffa Charlie och Oskar. Trevligt trevligt! Har dock lovat henne att hon ska få sola hos mig först. Hon som redan är brun den fuskisen, hmm...

Kommentarer
Postat av: Linnea Cramer

Har du sån stor och konstig näsa eller är det bara så det ser ut?:)
För övrigt är du verkligen jätte fin! Rena dröm kroppen har du också! Fuuuuskiiis!

Svar: Hahahhaha vet inte riktigt vad jag ska svara på detta men jag har rätt liten näsa... Haha tack så hemskt mycket! gulligt av dig :))
ANNIE

2013-01-25 @ 22:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback