BYANNIE -

Efter en heldag

Hej!

Är faktiskt piggare än jag skulle tro idag, men känner att jag kommer sova gott inatt.. Kom hem runt fem tror jag, gymmade som sagt direkt efter skolan. Så skönt!!! Kom hem, hoppade in i duschen och nu har jag ätit. Känner att rutinerna börjar ta sig och att bloggen kommer bli sådär tråkig igen hahah.. Liksom "hej nu sitter jag i bussen/pendeln påväg till skolan", "hej nu har jag lektion", "gymmar", "hej nu sitter jag på bussen/pendeln på väg hem", "godnatt".. Sån standard så det är galet...


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hej!
Du har såå sjukt fin hy! Är det så att du har svårt att få finnar och liknande eller är det för att du sminkar dig så bra?
Vad för foundations m.m brukar du använda?
Tacksam för svar!

2013-01-08 @ 20:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback