BYANNIE -

Finns en tanke bakom allt

Efter en promenad från Jacob hem till mig helt ensam (nästan i alla fall, Jennifer och gänget var en bra bit bakom mig) på lite mer än 2km så har jag fått rensa mina tankar. Inte helt klart än men efter jag sovit ett tag blir det nog bättre. Finns en tanke bakom allt jag väljer och bestämmer mig för, vissa saker vill man inte men måste. Visa att man är en bra person genom att faktiskt välja de alternativet man inte velat valt självmant. Det kanske är det som räddar en senare. Godnatt sweeties.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet inte vad som hänt & det angår inte mig, men vill bara att du ska veta att du aldrig någonsin är ensam, med någonting. Det finns alltid människor som bryr sig om dig, och tänker på dig. Du är en av dom finaste personerna jag sätt, & så som du verkar i bloggen, så tror jag ingen inte skulle vilja vara vän med dig. Man märker direkt på en människa hur den är, och jag har uppfattat dig som hur snäll som helt mot alla. därför är du inte värd att bli behandlad dåligt eller att du ens ska känna dig lite ledsen, för du är för bra för det. Du är bara värd det bästa, och tänk på det hela tiden, i vilken situation du än hamnar i.

2013-01-08 @ 08:03:00
Postat av: Anonym

Jag vet inte vad som hänt & det angår inte mig, men vill bara att du ska veta att du aldrig någonsin är ensam, med någonting. Det finns alltid människor som bryr sig om dig, och tänker på dig. Du är en av dom finaste personerna jag sätt, & så som du verkar i bloggen, så tror jag ingen inte skulle vilja vara vän med dig. Man märker direkt på en människa hur den är, och jag har uppfattat dig som hur snäll som helt mot alla. därför är du inte värd att bli behandlad dåligt eller att du ens ska känna dig lite ledsen, för du är för bra för det. Du är bara värd det bästa, och tänk på det hela tiden, i vilken situation du än hamnar i.

Svar: Tack så hemskt mycket!! Du anar nog inte hur mycket detta värmde och faktiskt betyder. Gjorde min dag kan jag säga utan tvekan! Alla har väl sina brister dock, gör dumma saker och man ska alltid stå för det man gjort men man lär sig alltid av sina misstag. Det är väl det som är det viktigaste, bara man lär sig något på vägen. Tack ännu en gång, så otroligt gulligt att du tagit dig tiden att skriva detta till mig. MASSA kramar!!!! <3 <3 <3
ANNIE

2013-01-08 @ 08:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback