BYANNIE -

Mitt 2012 del 1

Januari
 
Mådde psykiskt inte så bra i januari så bloggade därefter inte alls mycket. Gick i nian på kaparen, var med denise ständigt och åt ALLTID hallonpaj på espresso house. Satan va jag är trött på den haha.. Körde också på mina bruna linser nästan hela tiden. Var även brunett som ni ser. Saknar det en hel del, hmm..
 
Februari

Färgade håret ännu mörkare. Hade i princip inga ögonbryn kvar hahaha och skaffade navelpiercing. Tror jag började må bättre men hade lite utav en bloggpaus under februari. Åkte till hemavan och minns att jag inte mådde bra alls där. Saknade mina kompisar hemskt mycket och sen hade ja något problem med någon kille haha hjälp. Ska till hemavan i år igen för att åka skidor, men den här gången följer johanna med mig. Amaziiing!!
 
 
Mars
 
Nuuu började jag komma igång med bloggandet igen!! Flyttade till mitt nya hus (eller ja, hus och hus hehe). Våren började stiga fram på riktigt och bikinin åkte på för första gången för året. Shoppade som en galning, myyycket färgglatt och mycket virkat. Köpte tre par skor (!!!) under bara mars, herregud annie.. Hade mina egna naglar fortfarande och målade dem mycket själv. Älskade det på den tiden! Började plugga inför moppeprovet och hade haft min moppekurs samt moppeuppkörning. Justin's låt boyfriend kom ut och den hördes i mina hörlurar en låååång period!
 
 
April
 
Testade en hel del nytt, lockade håret, gick ut med rött läppstift samt ett sånt hippieband. Var ute en hel del under april och påsklovet. Firade bland annat min vän Carle. Men trots att jag hade sjukt roligt så fick jag utegångsförbud vilket var mindre roligt.. Har bara mig själv att skylla haha... Tränade duktigt och mycket med Denise och mina ögonbryn smög fram i slutet av månaden. Inte ett sträck längre! Färgade håret en nyans ljusare eftersom jag ville ha tillbaka mitt blonda hår, skaffade akrylnaglar för första gången. Firade Alex student och planerade och packade inför Turkiet resan som startade i slutet av april.
 
Maj
 
Fortsatte mina dagar i Turkiet, åt glass, solade, badade, åt mer glass och mer mat osv.. Kom hem och invigde starbucks första gången tillsammans med Jennifer, Johanna och Nella. Fikade och lunchade i massor hela tiden!! Det var jättevarmt och vi stack ofta till stranden eller Carles pool efter skolan. Hade myskvällar vid utholmen med jordgubbar, melon, grillade marshmallows osv. Började räkna ner dagarna till skolan slutade och vi skulle slippa kaparen. Fick klasströjorna, hade skojfoto och jag och denise kämpade hårt för att se ut som avatarer haha. Körde mer och mer på små lockar/lite vågigt hår. Och sen får vi inte glömma att Justin släppte ännu en underbar låt!!
 
 
Juni
 
Köpte mina efterlängtade primeboots och hittade den perfekta jeansvästen. Bodde i de två under sommaren. Hanna gjorde mina avslutningsnaglar till balen. Hade kabaré i skolan, alla var jätteduktiga och det var jättekul att kolla på. Therese var sååå bra!! Hade avslutning och gick av plankan, hade bal som var lite sisådär men men. Fortsatte fika som en galning, speciellt på karma. Sandra hade en jätterolig fest, hade så sjuuukt kul där verkligen! Körde där på mina då nya leopard jeans och lita spikes. Sist men inte minst så gick jag och Johanna för att se Erik Hassle på Liseberg som var gryyym!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback