BYANNIE -

Nyår

Hej!

Förra inlägget skulle kommit upp för ett bra tag sen, hmm.. Skumt! Jaja nu ska jag dra hela mitt nyårssnack..

Jag och Denise åkte hem till Jennifer vid sex halv sju. Hade ju innan varit och solat samt fixat naglarna. Men vi åkte till Jennifer och så åt vi mat där sen började vi fixa oss. Vi hade det lite oklart om vart vi skulle dra för hade två alternativ och var som alltid lite oense. Men vi beslutade oss för att dra hem till Daniel så vi fick skjuts av min älskade morfar dit. Vi kom dit och hade det rätt kul. Roligare än väntat tillslut så det var kul! Sen vid tre gick jag och Denise hem till Viktor och sov där. Åkte hem på dagen sen och var såååå död som sagt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback