BYANNIE -

Överraskning

Godmorgon!

Börjar egentligen halv elva idag men nej, då har jag tandläkartid 07.40.. Plus att jag och pappa sitter i en skön bilkö, börjar bli liiite ont om tid. Är säkert klart med det här inlägget efter 07.40 haha. I alla fall så igår var jag och Denise hemma i Kungsbacka runt halv sju tror jag. Då mötte vi upp C (haha orkar inte med mig själv när jag skriver så) och hans kompis. Var med dem till typ 10 och sen var vi typ hemma elva. När jag kom hem möttes jag av världens sötaste överraskning av världens finaste familj. Medan jag var borta så har dem gjort om mitt rum, köpt massa grejer jag tjatat om i hundra år! Åh nu kan jag bl såhär ett tag till hehe, love!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så fin !! Jätte gulligt med rosa också. Gillar att dom har satt skorna på hyllan riktigt snyggt :))

Svar: Åh tack!! Ja visst blev det fint :)
ANNIE

2013-01-21 @ 08:49:12
Postat av: Anonym

C = Charlie Åman?;)

2013-01-23 @ 17:19:48
Postat av: Anonym

Åh så snyggt!! Drömrum!!! Så då tänkte jag fråga om du har någon aning vad kuddarna är köpta?? Så fina!!
Älskar din blogg förresten!! :))

Svar: Tack så hemskt mycket!! Ikea förmodligen, visst är dem! Tack ännu en gång :D
ANNIE

2013-01-24 @ 22:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback