BYANNIE -

På pendeln

Hej!

Nu sitter jag på pendeln hem, ska möta upp C och sen åker vi hem till mig. Har faktiskt jätteont i tänderna, jag tyckte verkligen det gjorde ondast i underkäken.. Usch! Aja blir nog på bättre humör sen. För övrigt har skoldagen varit extremt seg. Har varit så trött eftersom jag först åkte så tidigt till tandläkaren och sen stack till gymmet och var där i en timma typ. Måndagar är aldrig speciellt bra haha.. Nu får en fin bild på mig och miina haha dör på den tjejen, så underbar! Älskar för övrigt mitt halsband som jag fick av finaste syster


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!
Var någonstans redigerar du dina bilder? Jättefin blogg! :)

Svar: Hej! Jag använder mig av iPhotos standard redigeringsprogram. Tack så mycket :D
ANNIE

2013-01-21 @ 20:25:34
Postat av: Miina

Hmm personen i bakgrunden hon är sexy as hell hon<3<3

Svar: Hon är riktig tio poängare, utan tvek!! <3
ANNIE

2013-01-22 @ 22:11:51
URL: http://www.nattstad.se/miinas
Postat av: Helena

Vart har du köpt dina kläder, samt halsbandet ifrån?? Sååå snyggt!!

Svar: Åh tack! Tröjan är från H&M, tunikan under från tessie och halsbandet är från styldebylouise :)
ANNIE

2013-01-24 @ 22:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback