BYANNIE -

Sweet home

Hej!

Idag har jag och Denise haft det rätt fullt upp faktiskt. Först åkte vi ut till nåt ställe och fotade, svin kallt verkligen!! Sen åkte vi hem, åt lunch, redigerade bilderna och sen fixade vi oss lite grann för att dra in till stan. Där åt vi och sen gick vi till hemmakväll och köpte godis och sen satte vi oss på ett fik (haha tjockt). När vi satt på fiket så kom Jasmine och satt med oss ett tag. Sen kom Denise killkompisar och hämtade upp oss så nu sitter vi 6 och kollar på film. Sen ska vi nog bada jacuzzi, får se! Slänger in två bilder som Denise tog på mig idag (hon säger att jag inte får lägga in dem jag tog på henne, skitunge)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min fina dotter .... ;)

Svar: Bästa <3
ANNIE

2013-01-19 @ 22:44:21
Postat av: Jasmin

Sjukt vacker!<3

Svar: åh tack sötis!! <3
ANNIE

2013-01-19 @ 22:51:18
Postat av: Sara

Hej Annie
Jag undrar en sak
det är en som hara skrivit på din blogg
min fina dotter är det din mamma som har skrivit det eller är det nån kompis till dig
Har din mamma också en blogg eller

Mvh Sara

2013-01-20 @ 15:06:02
URL: http://Arvingarnafan.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej di är sjukt vacker !! Vart redigerar ni någonstans? Och hur? Vad använder du för smink och vart köper du det?

Svar: Hej tack så mycket, va glad jag blev nu :D jag använder mig bara av iPhoto's redigeringsprogram på min mac. Jag har fått en del frågor om smink så det kanske kommer i framtiden :)
ANNIE

2013-01-20 @ 22:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback