BYANNIE -

Aliveeee

Hej!

I lördags så jobbade jag från 10-14. Efter det mötte Charlie upp mig med fem fina rosor (♡♡♡) sen efter det åkte vi hem till mig. Jag fixade mig, slog in presenter och sen åkte jag till Denise och Charlie sov lite haha. Denise har nämligen fyllt 17 så hon hade tjejmiddag. Mega god mat, goa drinkar, fint folk, bra musik osv. Helt perfekt helt enkelt! Efter vi varit hos Denise drog vi hem till Sebastian. Han var dock inte hemma så vi snodde hand nyckel och gick in, jag, Denise, Mathilda, Maja & Maja. Vi satte på musik och började spela kort. Sen kom killarna så vi gjorde precis samma sak, alltså spelade kort haha. Åkte hem till Charlie vid tre. Där var även fippe, hertel, Kajsa och Sofia. På söndagen sov vi typ hela dagen och sen på kvällen köpte vi massa gott och gjorde fruktsallad och grönsaker med dipp. Hur gott som helst!! Nä nu blir det mycket text här. (bilden från tjejmiddagen snodde jag av Lisa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback