BYANNIE -

ALLTSÅ HUR?!?!

Jag dog en aning igår när jag såg hur fruktansvärt många kommentarer jag hade fått. Alltså så himla roligt men så himla läskigt haha. Hur har alla hittat liksom? Jo men idag när jag loggade in på blogg.se via datorn så hittade jag mig själv på den där synas grejen men jag förstår inte hur? Jag håller inte på med poäng och sånt så hur har jag hamnat där? Så ballt!!! Har liksom fått över 70 kommentarer och 63 kommentarer på mitt "sunny monday" inlägg. Hel sjukt verkligen!! Tänkte svara på kommentarena men gav upp lite haha.... Ska försöka igen snart om jag orkar. Får passa på nu när min man ligger och sover i soffan.


Kommentarer
Postat av: Ida - fashion is my life

Fin blogg du har :)

2013-07-11 @ 22:04:37
URL: http://www.idaremelin.blogg.se
Postat av: Lisa

Där du hamnade kan vilken blogg som helst hamna, det är väl blogg.se som sköter det.. Men ovanför, där det står "vill du också synas här?" Det är där man kan synas när man har samlat ihop tillräckligt med poäng. =)

2013-07-14 @ 21:45:24
URL: http://sunnyday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback