BYANNIE -

Angry girl

Hej!

Tappade blogglusten idag. Skrev ett jäääätte långt inlägg om min lördag och allt. Sen när jag går tillbaka för att lägga in en rubrik och mina bilder så försvinner allt jag skrivit. Sååå drygt... Men nu känner jag att jag får ta tag i det och börja om. I lördags då så åkte jag till Victoria vid 6 ungefär. Skulle fira henne och Jennifer för dem hade födelsedagsfest. De första timmarna var det bara ett par tjejer. Var lite utav en VIP kväll i början så vi åt choklad doppade jordgubbar och massa annat gott. Vi snackade, skrattade och hade det allmänt trevligt. Sen så kom alla andra vid nio tiden. Spenderade i princip hela kvällen tillsammans med Fanny och Olivia. Båda två har ju hållit hus i USA ett tag så kändes så skönt att få umgås med dem båda två! Åkte hem sen vid två vilket var lagom. Sen på söndagen var jag ute med båten hela dagen. Hade mobilen långt ifrån mig under hela dagen. Så skönt att ha det så ibland. Få vara för sig själv liksom. Lägger ut lite bilder från i lördags. Bilden på Jennifer och Victoria tog jag av Johanna och bilden på mig tillsammans med Julia tog jag från Julias instagram. Min topp jag hade på mig kommer från bikbok och kjolen från h&m. Väldigt enkelt men fint! Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Lisa Nyman

Verkar som du hade en bra lördag! Btw så var toppen väldigt fin :)

2013-07-10 @ 18:35:54
URL: http://nymanlisa.blogg.se/
Postat av: Frida

Roliga bilder!

Gratis länkning till DIN blogg! Denna blogg kommer inte att handla om mig utan den kommer att handla om ER och era kläder! Du kan enkelt bli länkad i bloggen och därmed få fler läsare än du har nu. Idén är att du skickar in din outfit bild för dagen via mitt mejl så läggs din bild upp i bloggen med en länk till din, super enkelt och helt gratis! Du behöver absolut inte ha någon blogg även om du vill visa vad du har på dig och du kan även vara anonym om du vill det, så länge du informerar mig om hur du vill ha det. Du får gärna skriva i mejlet var dina kläder kommer ifrån, om du har sytt dem själv eller helt enkelt inte vet.
Du kan nå mig på Clothesoftheday@outlook.com
Välkomna!

2013-07-10 @ 18:43:19
URL: http://clothesoftheday.blogg.se
Postat av: nicolinda.blogg.se

Hur snygg som helst! Riktigt elegant med snyggt. Älskar toppen :)

Åh vad underbart att ses efter så lång tid! Bor de i USA? Pluggar de eller nåt? :)

Vart åkte ni med båten då? :D Hääärligt! Äkta sommarkänslor.

2013-07-10 @ 19:24:04
URL: http://nicolinda.blogg.se/
Postat av: jennifer karlsson

Himlar vilken snygg top! Vars har du köpt den?:)

2013-07-11 @ 11:56:44
URL: http://karlssonlovisajennifer.blogg.se
Postat av: Natalie Salazar

ååh mums!!

2013-07-14 @ 11:35:36
URL: http://natalies.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback