BYANNIE -

Friday big love

Hej!

Var hundra procent säker på att jag bloggade igår, skrev faktiskt ett inlägg och allt men verkade inte ha kommit upp såg jag nu.. Sad but true. Igår så åkte jag och Jennifer in till stan och gjorde lite ärenden. Sen gick vi hem till Fanny och fixade oss inför kvällen. Hade på hög musik, sminkade oss, klädde på oss, fixade håret. Ja ni förstår, sånt tjejer älskar att göra! Sen så fick vi skjuts av Fannys snälla pappa hem till Fredrica. Firade henne eftersom hon fyllt år, åt god mat (jättegod mat för att vara exakt), lekte lekar haha dog. Drack massa gott, hon hade gjort en stor bål med massa bär i, helt underbar. Alla var vitklädda eftersom det var ett White party, sjukt kul med tema! Sen efteråt vid halv tio åkte vi hem till Alex och Christopher som hade en stor sommarfest. Så sjuuuukt roligt var det!! Stack hem vid fyra och nu taggar jag inför ikväll. Mer snack om det sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback