BYANNIE -

Heeelt slut

Hej!

Befinner mig just nu hemma hos Charlie. Var på stranden från 12 till fyra, blev så himla hungrig för hade inte med mig någon mat. Lite dumt... Men det var så skönt väder idag så är så himla glad över att jag var ledig på typ den finaste dagen under hela veckan. Ska tydligen bli fint imorgon också, hur underbart som helst då jag även är ledig imorgon. Det var en hel del folk på stranden. Låg med Jennifer, Fanny, Michelle & Ellen. Även Johanna och Emilia låg vid oss ett tag. Sen kom Denise och Maja så det var väldigt mysigt! Ni får två goa bilder på Jennifer och Fanny, mina tjejer ♡


Kommentarer
Postat av: Natalie Hanna

Fina!! Så himla härligt sommarväder! PASSA PÅ & NJUT :) Kram

2013-07-11 @ 23:49:59
URL: http://cakeofcare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback