BYANNIE -

Kalas

Hej!

Just nu befinner jag mig hos familjen Hansson/Åman. Vi firar Ted som fyller fjortis. Jättemysigt! Ätit smörgåstårta och snart blir det antagligen vanlig tårta. Inget för mig som redan fuskat lite med smörgåstårtan... Tidigare idag så tog jag en tur till Kungsbacka med mamma och Ronja. Köpte en klänning som jag tänkte ha på fredag samt present till Victoria som jag ska till på lördag. Mer om helgen när det väl kommer. Ska bli såååå kul!! Min chef ringde innan också, skulle egentligen jobbat imorgon ett till fem men det har tydligen varit jätte dött så dem behövde ingen extra hjälp. Tråkigt men även lite skönt när jag har lite fullt upp med presenter och allt möjligt. Nu ska vi äta tårta, bloggar senare. Puss så länge!! Bild på liten Charlie. Så gosig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart jobbar du!?

Svar: Beauty zone inne på freeport :)
ANNIE

2013-07-03 @ 21:20:41
Postat av: pernilla

aw så söt

2013-07-09 @ 21:28:45
URL: http://misssdifferent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback