BYANNIE -

Problemet löst

Godmorgon!

Insåg igår att man inte kunde komma in på min blogg... Men nu har jag löst problemet! Min "domäntid" är typ över haha, alltså jag hette ju byannie.se men har glömt att betala nytt så nu heter jag som för längesen, annuut.blogg.se. Fulaste någonsin, undrar gång på gång på gång vad jag tänkte med? Annuut liksom? Nä det blir att betala för nytt så fort som möjligt. Igår spenderade jag min kväll med Jennifer och Fanny. Jag handlade massa mat efter jobbet så vi lagade och åt en hel del. Dem hade även köpt jordgubbar, melon osv osv. Så vi satte oss och kollade på film samt åt ännu mer gottit haha. Nu sitter jag på pendeln på väg till jobbet. Jobbar till fem idag och sen ska jag träffa Charliiiie! Puss så länge (bilden snodde jag av fanny)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback