BYANNIE -

Upp och hoppa

Godmorgon!

Efter mitt blogginlägg igår så frisknade jag till mer och mer så magsjukan hade jag inte. Jag och mamma kom fram till att det var brieost jag ätit hos Charlie. Fick antagligen en större allergisk reaktion eftersom jag inte tål mjölkprotein. Men som sagt mådde mycket bättre efter tio tiden så det var skönt. Spenderade hela kvällen med filmer tillsammans med ronjis. Vi poppade popcorn, åt massa godis och gottade oss en hel del. Mamma och pappa var på Liseberg igår så vi fick klara oss själva. Sen senare mot kvällen kom Charlie väldigt spontant haha. På tal om Charlie så ska jag försöka väcka honom nu, är hungriiig!

Detta citatet ska jag lätt ha som en tavla i min kommande walk-in-closet, längtar sååååå...


Kommentarer
Postat av: Linnea Lönnberg

världens bästa citat!!!

2013-07-10 @ 19:56:03
URL: http://lonkanlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback