BYANNIE -

En massa text och bilder

Godmorgon!

Nu år helgen slut och jag har internet på mobilen, så skönt! Har haft det fullt upp i helgen vilket har varit väldigt roligt. Kan börja med att berätta från torsdag. Jag, Charlie och hans familj åkte till Landvetter för att gå på studentmottagning. En kille som heter Niklas tog nämligen studenten. Vi var där från halv sex ungefär till senare mot kvällen. Jättetrevligt! Åkte hem till Charlie och sov där. Sen på fredagen så hade treorna på min skola student så vi var lediga. Därefter åkte jag in till Göteborg och mötte upp Miina, Febe och Matilda. Vi köpte massa gott och la oss i slottsskogen. Hur mysigt som helst! Sen åkte jag hem vid tre ungefär, eller ja jag åkte till Kungsbacka. Mötte upp Johanna så satte vi oss på tullen och snackade massor. Gick efter det till Gina tricot där Hanna jobbar så fick jag mina Victorias Secret grejer som hon köpt när hon varit i USA. Underbart!! Ni kan få se grejerna senare under veckan.

I lördags så solade jag och Charlie ett bra tag. Han som har så bra pigment ser ju ut som han varit utomlands. Så fuskigt... Vi låg i solen till tre ungefär. Sen åkte vi till Kungsbacka. Han skulle träffa sina kompisar och jag skulle fika med Fanny och Jennifer. Var dock rätt hungrig så blev en räksallad och sen fika hehe. Satt och snackade massor med dem, hade en hel del att ta igen! Sen vid 6/7 åkte jag hemåt. Skyndade mig som en galning. Hade en timma på mig att fixa mig inför Fridas fest så det blev lite sisådär men men. Jag hann i alla fall! Åkte till Frida tillsammans med Charlie, Andreas, Ludde och lite fler killar. Hade det jääättekul hemma hos Frida! Åkte hem vid två/tre ungefär. Var dock hemma vid fyra för det hände massa läskiga saker på bussen. Jaja läskigt var det i alla fall men det löste sig nog. Nu blir det väldigt mycket text här så bäst att jag slutar. Ger en applåd till er som orkat läsa ända ner hit haha.. Nu får ni massa bilder istället. Var förresten och shoppade lite grann i onsdags med mamma så ni ska få se lite grejer sen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback