BYANNIE -

Hårförlängning

Godmorgon!

Har haft världens sämsta morgon än så länge typ. Börjar främst med att jag börjar skolan så himla tidigt så gick från Charlie strax innan sju och märkte att jag se ju faktiskt lite tidig så satt och väntade på bussen i typ 10 min men sen när bussen kommer så märker inte jag det utan sitter kvar i busskuren så ja då åker bara bussen. Fick därefter sitta och vänta ännu mer. Satt alltså på den där bänken i busskuren i FEMTIO MINUTER! Kunde sovit istället tycker man ju då... Jaja. Jag funderar så himla starkt på att skaffa hårförlängning igen efter jag kommit hem från Turkiet. Kollade på massa gamla bilder från september/oktober och åh va fint det var då! Kände mig så himla mycket mer fixad och så mycket finare hela tiden då. Får se hur jag gör för det är ju jobbet med håret som är lite utav det jobbiga. Sen tycker jag inte det håller sig så fint jättelänge heller utan kanske bara 3 månader. Sen höll ju mitt i kanske 6 månader men det var ju jätteslitet och jag hade typ tappat allt.. Vad tycker ni? Är det värt?


Kommentarer
Postat av: Tilla

Snyggare kort :)

2013-07-12 @ 11:16:25
URL: http://zlips.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback