BYANNIE -

Allt och lite till

Hej!

I lördags jobbade jag som sagt, gick jättebra trots att det var första dagen jag jobbade så länge plus att jag kom lite sent för pendeln var 20/25min sen... Sjukt segt men tog taxi så det löste sig rätt bra ändå. Åkte till Denise nästan direkt efter jag slutade. Åt taccos med henne samt Jasmine och Matilda. Började fixa oss och sen kom resten av tjejerna. Spelade spel, lekte lekar och hade det jättemysigt! Vi stack till Samuel vid halv elva ungefär och var där till två/halv tre. Dansade, pratade och umgicks. Var en hel del folk där faktiskt! Igår var jag med Charlie, dock var han på 20-års kalas så han kom inte förrän vid nio. Vi kollade hockey (eller okej helt ärligt, han gjorde det med min familj medan jag kollade pll på datorn haha...) och åt ost med kex samt revbensspjäll. Sen somnade vi ganska fort och idag har jag studiedag. Underbart! Tänkte bjuda på en bild på alla tjejerna från i lördags, snodde bilden från Majas blogg hehe.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vart jobbar du? :))

Svar: Beauty zone på freeport :)
ANNIE

2013-05-20 @ 15:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback