BYANNIE -

Allt om min helg + Stockholm

Godmorgon!

Tänkte berätta lite om min helg osv. Hann inte göra det igår för kom hem rätt sent igår. I alla fall så kan jag berätta om fredagen först, var som sagt i Stockholm då. Jag och Charlie skulle jobba lite för min pappas band Arvingarna. Vi sålde tröjor och skivor medan de spelade. Vi sålde för hela 22500kr!! Om inte mer..! Helt sjukt faktiskt. Stod i bara 4 timmar och vi fick 10% av de vi sålde för. Hur värt som helst! Vi åkte hem sen på natten i arvingarbussen. Eller ja vi kom till Falköping sen tog jag och Charlie ett tåg till Göteborg. Vi var såååå trötta på lördagen. Sov hela dagen verkligen! Vi var vakna en stund på kvällen och kollade på film samt åt massa gott men vi somnade vid halv två sen ändå. Igår så jobbade jag som sagt. Från fyra till halv åtta. Så himla kuuuul! Mer om det senare. Efter det åkte jag hem, trött som jag vet inte vad, tillsammans med mamma och Charlie och så åt vi samt kollade på tv med min familia.

Nuu sitter jag på busshållplatsen och väntar på att bussen ska komma. Missade första bussen bara för att bussen var tidig. Blir så arg!!!! Nä nu ska jag lägga ner mobilen. Kör på barbent idag, börjar bli vaaaarmt! Kärlek ♡


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var jobbar du?

2013-05-06 @ 15:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback